Reteaua sociala gigantica Facebook a lansat recent o noua campanie care are ca scop promovarea diversitatii in industria gaming-ului si incurajarea mai multor femei sa se implice in acest domeniu.
Noua campanie a Facebook, „Femeile in Gaming”, include un site care contine clipuri cu persoane de sex feminin in diferite roluri din industrie, inclusiv game design, marketing, vanzari si multe altele.
Desi exista gamerite, in cea mai mare parte scena jocurilor este inca vazuta ca fiind ceva specific barbatilor. Cu toate acestea, acest lucru este ceva ce multi spera sa schimbe, cum ar fi compania Twitch care a lansat recent o initiativa pentru a ajuta fetele sa se implice in gaming, sa participe la evenimente si sa-si actualizeze echipamentele.
Acum se pare ca Facebook incearca acelasi lucru si a lansat recent o campanie intitulata „Femeile in Gaming” prin care doreste sa promoveze femeile implicate deja in jocuri .
Cu toate acestea, campania Facebook nu va fi vorba numai despre gamerii femei, ci si despre cele care lucreaza in studiourile de dezvoltare. De asemenea, campania Facebook are in vedere persoanele de sex feminin care lucreaza in pozitii inalte in companii de jocuri, cum ar fi Kati Levoranta care este CEO al Rovio (compania din spatele francizei Angry Birds).
Campania a fost anuntata de COO-ul Facebook, Sheryl Sandberg, care spune: „Gaming-ul este unul dintre cele mai populare exemple in care oamenii formeaza relatii prin intermediul interesului lor comun, iar persoanele de sex feminin au un rol foarte important in industria asta”.
Aceasta vorbeste, de asemenea, despre cat de multe femei exista in domeniul gaming-ului, precum si despre faptul ca exista astazi unele personaje de sex feminin foarte puternice in jocurile video. Daca esti interesat sa afli mai multe despre campania „Femeile in Gaming”, poti intra pe site-ul Facebook pentru mai multe detalii.