Smartphone-ul iPhone 12 Pro a fost lansat recent de compania Apple din Statele Unite. Cu toate acestea, unii proprietari ai acestui smartphone Apple au descoperit un defect celular si in acest moment nu e cert care poate fi motivul aparitiei acestuia.
Seria de smartphone-uri iPhone 12 a Apple exista de ceva vreme si se pare ca s-a descoperit deja un defect celular. Conform semnalarilor unor utilizatori, aceste smartphone-uri au o problema cu conectivitatea mobila, iPhone 12 Pro parand sa renunte din senin la serviciile pentru conexiunea LTE si cea 5G.
Potrivit unei postari de pe forumurile de asistenta ale Apple: „Smartphone-ul meu iPhone 12 Pro a sosit vineri. L-am activat sambata. Duminica am condus si, cand ajung la destinatie, am observat ca a disparut bara de semnal si ca smartphone-ul nu e conectat la niciun serviciu. Si in mijlocul ecranului aparea: iPhone-ul tau nu e activat. Singura modalitate de a restabili conexiunea a fost sa activez modul Avion, iar apoi sa-l dezactivez. Telefonul Apple avea modul celular pe 5G Auto. Am comutat pe LTE pentru a testa. Acelasi comportament”.
Unii sustin ca au incercat apoi sa reseteze setarile de retea, dar ca acest lucru nu a functionat pentru remedierea defectului celular. De asemenea, defectul nu pare sa fie specific unui operator, deoarece utilizatorii AT&T si Verizon raportau lucruri similare.
Conform speculatiilor, s-a indicat ca acest defect celular ar putea fi cauzat de modul in care Apple iPhone 12 Pro gestioneaza trecerea de la un turn celular la altul si ca din acest motiv conexiunile se pierd.
Se pare ca operatorului Verizon din SUA i s-a comunicat acest defect celular al lui iPhone 12 Pro, dar in acest moment nu e clar daca e un defect care apartine de Apple sau de operatorul de telefonie mobila.