A sosit ziua. Serviciul de streaming Max s-a lansat. Max, creatia companiei Warner Bros. Discovery si a lui David Zaslov, s-a lansat oficial astazi. Au aparut detalii si despre cel mai scump abonament de pe noul serviciu de streaming.
Aplicatia HBO Max a disparut si in loc a aparut aplicatia Max care guverneaza de pe tronul de fier. Utilizatorii aplicatiei mai vechi s-ar putea sa fi vazut deja ca a disparut de pe dispozitivele lor si ca a fost inlocuita cu Max.
Daca nu, atunci va trebui sa descarcati noua aplicatie manual. Va trebui sa faceti asta oricum pentru a va putea bucura de continutul HBO. Ca in cazul oricarei lansari, noul serviciu de streaming s-a confruntat deja cu unele probleme.
Cand unii incercau intr-o dimineata sa se autentifice, aparea un mesaj de eroare. Dupa ce au incercat de mai multe ori, tot nu au reusit sa se autentifice in aceasta dimineata.
Din fericire, pare ca aceasta e o problema doar pentru unii, pentru ca alti membri ai staffului BGR au putut folosi aplicatia fara nicio problema. Pe langa unele dintre bug-urile de la lansare (care sunt intotdeauna ceva normal), Max lanseaza si noul abonament Ultimate Ad-free.
Acesta va fi nivelul de abonament superior al serviciului de streaming care va permite utilizatorilor sa se bucure de continut HBO la un pret de 19,99 dolari pe luna, o crestere de cativa dolari comparativ cu cel mai scump abonament al HBO Max.
Cu Ultimate Ad-Free, va puteti bucura de unele avantaje pe care vechiul abonament superior al serviciului de streaming HBO Max nu le avea. Pe langa faptul ca nu furnizeaza reclame si ca include tot continutul de pe Discovery Plus, noul plan tarifar va oferi si peste 1000 de filme si seriale 4K la lansare, mai multe fiind adaugate in fiecare luna.
Veti putea urmari continutul la rezolutie 4K QHD si sa va bucurati de sunet Dolby Atmos, sa descarcati pana la 100 de titluri pentru vizionare offline si sa vizionati pe 4 dispozitive in acelasi timp cu noul serviciu de streaming.