fbpx
Sesiune Q&A 75 - Vand deja pe magazinul online

Sesiune Q&A 75 – Vand deja pe magazinul online?

Am ingropat securea razboiului cu televiziunile?

Ca sa nu fiu tafna. Faza e ca m-am legat de unele persoane si ulterior am constatat ca m-am legat de persoanele gresite. La nervi, pot spune lucruri exagerate pe care le regret mai tarziu.

Iar de alte persoane de la TV doar am vorbit in mod inofensiv si chiar si asa le-am expus oprobiului public. Asta desi acele persoane sunt publice si lucreaza in televiziune, deci ar fi trebuit sa fie obisnuite cu expunerea.

Prin urmare, concluzia de aici ar fi ca felul in care expun eu pe cineva nu se compara nici pe departe cu televiziunea. Asta in timp ce vorbesc (chiar si inofensiv) despre cineva cu nume si prenume sau cand mitraliez persoana prin critici decente, nu prin lucruri josnice (pe la spate) de lasi impertineti cu caracter infect si de doi bani gen Codrut Keghes.

In spiritul vremurilor de altadata in care nu-mi infranam pornirile, mai voi lega acum de unii dintre ei, in masura dozata corespunzator fiecaruia.

CITESTE SI:  Cum va sarbatori un jucator Fortnite Anul Nou

Codrut Keghes. Doctor in marmelada si bufonerie. Sincer, alta calitate demna de remarcat in afara de asta si de aruncat cuvinte aiurea fara nicio acoperire n-am observat la dansul. Le pune unora titulatura de saltimbanci si semidocti, pe cand intaiul saltimanc si semidoct e chiar el. Nici el nu e vreo lumina, sa fim seriosi.

Mircea Eliade… asta, Mircea Badea. Sa nu incurcam comorile din patrimoniul national. Diferenta dintre cei doi ar fi ca unul a scris cata gargara cu rahat a facut celalalt. Un comentator de stiri si un Chuck Norris al sfartecatului de craci in spagat pe doua camioane in miscare.

Fireste, in afara de spagat, Mircea Badea tinde spre zero infinit. M-am luat frumos, ca puteam sa matur cu el pe jos. Chiar regret ca l-am vorbit in termeni pozitivi anterior.

Si sa nu-l uitam cumva pe Mihai Gadea. Caracter josnic de doi bani si ca om de televiziune, dar si ca om civil in viata de zi cu zi.

CITESTE SI:  Masinile si camioanele Volvo pot impartasi alerte de trafic intre ele

De ce nu apar in clipurile DojoVlog pentru a creste canalul mai eficient

Pentru ca detest sa fiu filmat sau pozat. Treaba asta la mine e o oroare. Sigur, o persoana vizibila cu care vizitatorii YouTube se pot familiariza ar putea creste canalul intr-un mod mai eficient.

Dar detest sa fiu filmat. Iar cand ma filmez pentru Dojotech.ro, incerc doar sa cresc traficul pe site. Cam de pe 2 decembrie 2020, traficul Dojotech.ro a scazut vertiginos.

Vand deja pe magazinul online?

Pe scurt, nu. E prea devreme. Nu am inserat inca linkul catre magazin in descrierea fiecarui clip si inca nu mi-am diversificat magazinul cu produse si mesaje personalizate variate.

Si pe langa astea, e nevoie de o comunitate mai numeroasa pe YouTube, obiectiv care la DojoVlog e presarat cu obstacole. Canalul DojoVlog e dezavantajat pe nedrept fata de alte canale de acelasi tip, cu mai putine clipuri si poate si cu o calitate inferioara celei DojoVlog.

CITESTE SI:  Serviciul de muzica cu 158 de milioane de utilizatori Premium

Tin sa-mi exprim “recunostinta” pentru vizitatorii care limiteaza drastic cresterea canalului prin lipsa de interactiune. Ii invit a mia oara sa nu-mi mai viziteze canalul.

Orice canal castiga un anumit numar de abonati la mia de vizualizari. Sau un anumit numar de like-uri la mia de vizualizari. Pentru ca DojoVlog nu indeplineste baremul de abonati la mia de vizualizari, fiind vizitat preponderent de oameni fara niciun interes sa se aboneze sau sa apese pe butonul de Like, algoritmul YouTube crede ca nu e un canal apreciat si de calitate si nu-i promoveaza organic clipurile.

Revenind la magazinul online, tin neaparat sa lamuresc faptul ca nu eu imprim si livrez produsele. Altii le imprima si le livreaza pentru mine.

Dar eu concep designurile de pe produse si stabilesc preturile cu care se vand produsele. Produsele sunt livrabile catre clienti din toate colturile lumii.