fbpx

Sesiune Q&A 19 – Ce sporturi mai practic pe langa ciclism

Sesiune Q&A 19 - Ce sporturi mai practic pe langa ciclism

Nu stiu daca se pot numi chiar sporturi. Dar, mai demult cand eram trecut de 15 ani, obisnuiam sa le practic la modul cel mai serios. Trageam atat de intens de mine incat m-am gandit ca acesta o fi motivul pentru care mi s-a dereglat metabolismul.

Corpul meu a inceput sa-si piarda capacitatea de a depozita grasimea, asa ca m-am oprit din practicarea acelor sporturi pentru ca credeam ca ele-s de vina. Deci nu se poate zice ca le mai practic. Obisnuiam sa le practic. Despre ce sporturi e vorba?

Flotari, genuflexiuni, tractiuni pentru biceps, abdomene. A fost o perioada in care practicam flotari zilnic (pentru ca auzisem ca lucreaza cele mai multe grupe musculare). 200 de flotari in fiecare zi.

CITESTE SI:  Robotul Flippy ocupa jobul de intoarcere a burgerilor

100 la inceputul zilei, pe la ora 7, iar restul la sfarsitul zilei. Ajunsesem chiar sa ma apropii de 100 de flotari la rand fara nicio pauza. Imi ieseau flotarile prin toti porii. Cu cat te tii mai mult de flotari, cu atat iti cresti rezistenta si poti mai multe.

Acuma nu mai sunt in stare de 100 de flotari fara pauza, pentru ca nu mai practic flotari de ani buni. Practicam si genuflexiuni (cu greutati, ca sa fie mai greu), dar asta pana am aflat ca genuflexiunile intarzie cresterea corpului.

CITESTE SI:  Sesiune Q&A 12 - Cantaretii mei preferati

M-am lasat si de ele (a ramas doar ciclismul). Cat despre patratele, au aparut si ele pana la urma. Faza e ca oricine are muschi abdominali, fara exceptie, dar unii au un strat de grasime care ii acopera si de-asta nu au patratele vizibile.

Acum nu pot sa zic ca mi se mai vad patratelele, pentru ca nu mai am abdomenul tonifiat din cauza faptului ca am renuntat la aceste sporturi. Ceea ce trebuie stiut e ca degeaba tragi de fiare o perioada daca nu continui.

O sa-ti creasca masa musculara daca te antrenezi corect si daca te alimentezi bine (cu proteine, carbohidrati si asa mai departe), dar dupa ce renunti va incepe sa-ti scada masa musculara.

CITESTE SI:  Ce indicii despre evolutia vietii contine o roca spatiala descoperita in Antarctica

La fel, degeaba te antrenezi corect si intens daca nu te alimentezi bine. Ca sa-ti creasca masa musculara, trebuie sa te alimentezi in surplus. Sa consumi mai multe calorii cand te antrenezi decat cate ai nevoie atunci cand nu te antrenezi.

Cu cat ai mai multa masa musculara, cu atat trebuie sa consumi mai multe calorii ca sa o pastrezi. Tesutul muscular consuma calorii chiar si in repaus, cand nu-l pui la treaba.