YouTube a avut de mult timp o problema cu continutul indoielnic incarcat pe site si, totusi, acesta nu a fost eliminat. De asemenea, a avut probleme cu unele dintre cele mai mari vedete ale sale, vedete care au nevoie de YouTube la fel de mult pe cat are nevoie YouTube de ele, ceea ce inseamna ca, in unele cazuri, unii dintre creatorii de continut au putut scapa basma curata.
Cu toate acestea, dupa reactia masiva la nivel mondial asupra seriei video a lui Logan Paul in Japonia (in care a fost acuzat ca este rasist si asa mai departe), YouTube ia in sfarsit masuri in legatura cu asta.
Ceea ce implica acest lucru este faptul ca serviciul YouTube este mai strict atunci cand vine vorba despre creatorii care devin parteneri, ceea ce, speram, inseamna ca ca YouTube va fi mai strict si atunci cand vine vorba despre aplicarea regulilor sale pentru a incerca sa elimine „uscaturile”.
Potrivit YouTube, „O mare parte a acestui efort va fi consolidarea cerintelor noastre pentru monetizare, astfel incat spammerii, imitatorii si alti oameni cu intentii rele sa nu poata sa ne afecteze ecosistemul sau sa profite de dvs., continuand in acelasi timp sa-i rasplatim pe partenerii care imbogatesc platforma noastra”.
Acest lucru inseamna ca este mai greu sa devii partener, pentru ca creatorii trebuie sa aiba acum cel putin 4000 de ore de vizionare in ultimele 12 luni si cel putin 1000 de abonati.
Serviciul sustine ca acest lucru „ne va permite sa ne imbunatatim in mod semnificativ capacitatea de a identifica creatorii si partenerii care contribuie in mod pozitiv la comunitate si de a contribui la cresterea veniturilor acestora. Aceste standarde mai inalte ne vor ajuta, de asemenea, sa prevenim generarea de bani care ar putea afecta veniturile pentru toata lumea”.
Se asteapta ca aceste modificari vor fi introduse pe data de 20 februarie 2018 pentru a permite o perioada de conformare la noile reguli de 30 de zile, dupa care canalele care nu indeplinesc noile cerinte nu vor mai putea castiga bani pe YouTube.