Anumite servicii cloud ale Apple s-au confruntat cu pene partiale, conform companiei din Cupertino, Statele Unite. O multime de servicii ale companiei din Cupertino, SUA, nu au mai putut fi accesate.
Penele nu par a fi universale sau deosebit de raspandite, deoarece sincronizarea iCloud inca functioneaza pentru angajatii publicatiei The Verge.
Serviciile Apple Music, App Store, Mac App Store, Apple Books, iTunes Photos, iCloud Drive, iCloud Mail, Notes, Contacts, Find My si iCloud Backups ale companiei din Cupertino, Statele Unite, s-au confruntat cu acces lent sau nu au putut fi accesate.
Daca nu iti poti accesa contul iCloud si alte platforme conexe, retine ca acest lucru se intampla si altora. Incepand cu ieri, ora 15:14 ET, compania Apple din Statele Unite a lucrat pentru a elimina 10 pene.
Potrivit paginii System Status a companiei din Statele Unite, Find My si iCloud Keychain sunt unele dintre serviciile pe care oamenii nu le mai pot accesa.
Compania Apple din Statele Unite nu a identificat cauza penelor si nici nu a dezvaluit cat de raspandite sunt, in timp ce pagina System Status indica faptul ca „unii utilizatori sunt afectati”.
Oricare ar fi cauza penei, se pare ca au fost afectate serviciile companiei din Cupertino, Statele Unite, in mare parte din ziua de ieri. De dimineata, unii utilizatori nu au putut accesa magazinul de aplicatii App Store si platforma de muzica Apple Music.
Intre timp, compania din Cupertino, Statele Unite, a eliminat aceste pene, pentru a-si concentra atentia pe alte nereguli. Pentru unii, nici serviciul de stocare de fisiere iCloud Drive nu a mai putut fi accesat.
Ce parere ai despre aceste pene ale serviciilor cloud detinute de compania Apple din Cupertino, Statele Unite? De ce crezi ca au aparut aceste pene?