Pe parcursul Pokemon GO Fest 2017 din Chicago, Niantic a intalnit probleme de software si de retea care i-au impiedicat pe multi oameni sa se conecteze la joc. Jucatorii au fost dezamagiti, iar cei de la Niantic au auzit huiduieli din multime.
Acum nu prea mult timp in urma, Niantic a incercat sa organizeze un eveniment Pokemon GO Fest in Chicago pentru a sarbatori lansarea Pokemonilor legendari in joc. Din pacate pentru Niantic, lucrurile nu au decurs cum trebuie, avand in vedere ca au existat multe probleme care au afectat evenimentul Pokemon GO Fest din Chicago, cum ar fi problemele de retea si de conectivitate care i-au impiedicat pe jucatori sa se bucure de joc in mod corespunzator.
Compania Niantic nu a avut de ales si le-a restituit jucatorilor banii pe bilete, iar recent CEO-ul Niantic, John Hanke, a publicat o postare in care acesta a explicat in detaliu ce s-a intamplat si de ce lucrurile nu au functionat cum trebuie la Pokemon Go Fest din Chicago.
Potrivit lui Hanke, acesta sustine ca a existat o problema la ei, desi si operatorii de telefonie mobila sunt invinuiti. Hanke a spus, „Problemele tehnice cu software-ul nostru de joc au dus la crash-urile de client si au interferat cu gameplay-ul pentru unii utilizatori. Problema cu gameplay-ul a fost rezolvata cu o schimbare a configuratiei serverului, iar crash-urile au fost de asemenea rezolvate pentru multi, dar nu pentru toti utilizatorii. O problema mai pregnanta a fost cauzata de suprapopularea retelelor de date mobile ale unor furnizori de telecomunicatii mobile. Acesta lucru i-a facut pe multi participanti sa nu poata accesa Pokemon GO sau alte servicii de internet”.
Cu toate acestea, se pare ca aceasta experienta esuata cu Pokemon GO Fest din Chicago nu a descurajat Niantic sa mai organizeze evenimente in viitor. Potrivit lui Hanke, compania va invata din aceasta experienta si va aplica ceea ce va invata pentru evenimentele viitoare Pokemon Go Fest care vor fi organizate in aceasta vara in Yokohama, Japonia, si in Europa.