Dupa cum se pare, tweet-urile de 280 de caractere nu sunt chiar benefice pentru reteaua sociala Twitter. Directorul executiv al companiei Twitter, Jack Dorsey, spune ca lungimea extinsa a tweet-urilor nu a schimbat de fapt lungimea mesajelor pe care oamenii le trimit – dar acest lucru a dus la mai multe interactiuni.
Anul trecut, Twitter a lansat o schimbare pentru platforma sa si le permite acum utilizatorilor sa posteze tweet-uri de pana la 280 de caractere. Asta spre deosebire de limita de 140 de caractere a Twitter din anii trecuti.
Aceasta miscare de crestere a numarului de caractere parea ca este una populara, dar se pare ca nu multi oameni profita de ea. Potrivit CEO-ului Twitter, Jack Dorsey, „Unul dintre lucrurile pe care le-am urmarit a fost sa vedem daca marimea medie a tweet-ului creste drept rezultat si nu a fost asa. Oamenii au spatiu. Dar vedem si mai multe interactiuni. De asemenea, vedem mai multe redistribuiri de tweet-uri si vedem mult mai multe mentionari. Si vedem, de asemenea, ca oamenii primesc mai multi urmaritori si se intorc mai des”.
Acest lucru pare sa fie in concordanta cu un sondaj de anul trecut in care s-a constatat ca utilizatorii au fost oarecum impartiti in ceea ce priveste lungimea noilor tweet-uri, mai putin de jumatate dintre cei chestionati spunand ca le-a placut schimbarea numarului de caractere.
Acestea fiind spuse, ultima parte a declaratiei lui Jack Dorsey are logica, deoarece tweet-urile mai lungi le permit utilizatorilor sa se exprime mai bine, ceea ce, la randul lor, ar putea duce la mai multe interactiuni pe Twitter.
In orice caz, presupunem ca aceasta caracteristica este disponibila pentru utilizatorii Twitter care vor sa profite de aceasta, chiar daca pentru moment pare ca nu multi vor sa folosesasca toate caracterele.