Facebook a detaliat cum foloseste sistemele de inteligenta artificiala pentru a se ocupa de practica denumita „camuflare” care le permite advertiserilor sa ascunda vederii scopul real al reclamelor lor false.
Ai urmarit vreodata o spot publicitar al unui anumit produs pe internet pentru ca mai apoi sa ajungi altundeva? Suntem siguri ca multi dintre voi au patit asa ceva si este, de asemenea, ceva ce Facebook vrea opreasca, cel putin in ceea ce priveste publicitatea falsa de pe platforma sa.
Compania a anuntat recent ca vor elimina reclamele camuflate si false, care sunt practic reclame care sunt prezentate intr-un anumit fel pentru a primi aprobarea pentru a fi afisate pe Facebook, dar care ii duc pe utilizatori catre un site sau produs complet diferit.
Pentru a reusi asta, Facebook se va baza pe inteligenta artificiala pentru a ajuta la identificarea unor astfel de reclame. Potrivit Facebook, „Noi utilizam inteligenta artificiala si ne-am extins procesele umane de analiza pentru a indentifica, captura si verifica camuflarea. Putem acum sa observam mai bine diferentele in tipul continutului servit oamenilor folosind aplicatiile noastre, comparativ cu sistemele noastre proprii interne. In ultimele luni, acesti noi pasi au dus la eliminarea a mii de raufacatori si la eliminarea stimulentelor lor economice pentru inducerea oamenilor in eroare”.
Facebook nu este singura companie care vrea sa imbunatateasca modul in care publicitatea este afisata pe internet. Google contribuie de asemenea. Compania ia legatura cu editorii pentru a le da de stire daca reclamele lor sunt enervante si, de asemenea, are de gand sa blocheze reclamele in Chrome care nu indeplinesc un anumit standard. Sa speram ca ambele companii vor reusi in ceea ce si-au propus.