Conform unei noi stiri, compania Facebook din Statele Unite a respins recent un anunt care avea o imagine cu ceapa. Acel anunt cu ceapa respins a fost pana la urma restaurat de reteaua sociala din Statele Unite. De asemenea, a aparut si o explicatie pentru faptul ca acel anunt cu ceapa a fost respins de reteaua sociala.
Unul dintre beneficiile automatizarii este ca economiseste timp. Cu toate acestea, uneori automatizarea comite erori. Daca nu creezi o automatizare 100% perfecta, ceea ce nu exista, pot aparea erori.
De exemplu, cei de la The Seed Company by EW Gaze au descoperit recent ca un anunt de-al lor de pe reteaua sociala Facebook a fost respins, deoarece era prea erotic pentru standardele Facebook.
Desi ceapa e benefica pentru sanatate, nu ar trebui sa fie considerata erotica. Dar sistemul automatizat de la FB a respins anuntul cu ceapa din aceasta cauza.
Desigur, automatizarea Facebook a comis o eroare. Potrivit managerului de magazin Jackson McLean, el speculeaza ca poate rotunjimea, netezimea si chiar culoarea cepelor ar determina sistemul de automatizare al FB sa le confunde cu unele parti corporale.
Intr-o declaratie facuta pentru BBC, directoarea de comunicare a Facebook Canada, Meg Sinclair, a precizat: „Folosim tehnologie automata pentru a mentine nuditatea in afara aplicatiilor noastre, dar uneori automatizarea nu poate deosebi nuditatea de o ceapa. Am restaurat anuntul respins si regretam inconvenientele create”.
De fapt, aceasta nu e prima oara cand Facebook a interzis in mod eronat postari, anunturi sau grupuri, ceea ce demonstreaza ca compania FB din Statele Unite trebuie sa-si imbunatateasca automatizarea.
Ce parere ai despre asta? Crezi ca ar trebui ca mai degraba angajatii retelei sociale Facebook din Statele Unite sa fie cei care verifica aceste lucruri?