Operatorul AT&T de telefonie mobila din Statele Unite si-a inselat clientii, a concluzionat Consiliul National de Examinare a Publicitatii din SUA. Desi operatorul de telefonie mobila nu e de acord cu concluzia ca si-a inselat clientii, va respecta hotararea.
Anul trecut, operatorul de telefonie mobila AT&T din Statele Unite a decis sa schimbe eticheta pentru telefoanele sale. In loc de „LTE”, compania a schimbat-o in „5G E”.
Acest lucru a iscat controverse, deoarece nu era practic 5G. Unii au considerat ca folosirea termenului 5G i-a inselat pe clienti acelui operator de telefonie mobila sa creada ca au 5G, pe cand de fapt nu aveau.
Acestea fiind spuse, se pare ca pana la urma AT&T a fost de acord sa nu mai foloseasca eticheta „5G Evolution”. Asta pentru ca Consiliul National de Examinare a Publicitatii din Statele Unite a concluzionat ca folosirea acestei etichetei ii inseala pe clientii AT&T sa creada ca sunt o conectati la o retea 5G.
Consiliul din Statele Unite a mai convenit si ca folosirea termenului „Evolution” nu e suficienta pentru ca clientii AT&T sa poata diferentia clar serviciile.
Trebuie mentionat ca, pentru ca clientii sa se conecteze la 5G, au nevoie de un plan 5G si de un dispozitiv care accepta aceasta tehnologie mobila. Simpla schimbare a etichetei nu diferentiaza clar serviciile, de unde si confuzia.
Operatorul de telefonie mobila AT&T din SUA a declarat intre timp ca va respecta decizia acelui consiliu, chiar daca operatorul din Statele Unite nu e de acord cu rationamentul si cu concluzia la care a ajuns acel consiliu.
Ce parere ai despre asta? Crezi ca operatorul AT&T de telefonie mobila din Statele Unite si-a inselat clientii folosind acea eticheta, asa cum a concluzionat acel consiliu din Statele Unite?