Compania Google din Statele Unite doreste sa transforme platforma de streaming video YouTube intr-o destinatie de cumparaturi, un tel ambitios. S-a dezvaluit si cum anume are de gand YT sa reuseasca.
La un moment dat in „cariera” ta de vizionare pe aceasta platforma de streaming video, probabil ai gasit in descrierea unui clip video un link catre Amazon. Indiferent daca te intereseaza tehnologia, fotografia, jocurile sau aproape orice alt hobby, majoritatea canalelor folosesc aceste linkuri ca o modalitate de a genera venituri suplimentare pe langa veniturile din reclame.
YouTube s-a multumit sa aiba venituri in principal din reclame si din abonamente, dar acest lucru s-ar putea schimba in curand. Potrivit Bloomberg, YouTube le solicita acum creatorilor sai sa eticheteze produsele pe care le prezinta in clipurile lor video.
Se pare ca compania intentioneaza sa conecteze acele produse la instrumentele de cumparaturi si de analiza oferite de compania Google. Bloomberg sustine ca telul companiei Google este de a transforma YouTube intr-o destinatie de cumparaturi unica, unde poti vizualiza si cumpara aproape orice produs care apare pe platforma.
De asemenea, YouTube testeaza o noua integrare cu platforma de cumparaturi si de comert electronic Shopify. Un purtator de cuvant al platformei de streaming video a confirmat pentru Bloomberg ca site-ul web YT testeaza anumite functii de comert electronic.
YT le-a comunicat creatorilor publicatiei Bloomberg ca vor avea control asupra produselor afisate pe canalul lor, dar inca nu exista alte detalii despre asta.
Trecerea la cumparaturi ar avea sens pentru YouTube. Multitudinea de clipuri video cu recenzii de dispozitive electronice sunt ideale pentru a converti vizualizarile in achizitii. Astfel, YT poate deveni o veritabila destinatie de cumparaturi.