Apple a definitivat cu succes achizitia serviciului Shazam, aplicatia populara de identificare a melodiilor pentru utilizatori. In luna decembrie a anului trecut, s-a confirmat ca compania din Cupertino cumpara serviciul si s-a vehiculat o suma pentru acord.
Unii dintre voi poate va amintiti ca Apple si-a anuntat intentia de a prelua serviciul Shazam de recunoastere a melodiilor in luna decembrie a anului trecut.
Nu s-a dezvaluit niciodata cand de mult a platit Apple pentru serviciu, dar stirile indica faptul ca acordul ar putea valora 400 de milioane de dolari.
Apple a definitivat preluarea Shazam si a anuntat ca aplicatia Shazam va fi libera de reclame pentru toti utilizatorii. Serviciul permite utilizatorilor sa identifice melodiile punandu-si smartphone-urile sa le asculte prin aplicatie.
Aceasta experienta a fost oferita anterior cu reclame, avand in vedere ca serviciul avea nevoie sa genereze venituri, asa ca reclamele erau cea mai importanta cale. Ceva normal. Dar acum ca serviciul este detinut de Apple care are buzunare mult mai adanci, nu mai are nevoie de veniturile din reclame.
Prin urmare, Apple a decis ca Shazam sa fie lipsit de reclame pentru toti utilizatorii, pentru ca acestia sa poata continua sa descopere noi melodii folosind aplicatia fara nicio perturbare.
Aplicatia (acum fara reclame) este una foarte populara printre utilizatori, avand in vedere ca Shazam a fost descarcata de peste 1 miliard de ori pe tot globul. Aplicatia este folosita de peste 20 de milioane de ori pe zi de catre utilizatorii care doresc sa identifice melodii.
Unii ar putea crede ca versiunea Android a aplicatiei va fi abandonata acum ca Apple detine Shazam, dar nu va fi cazul. Asta pentru ca aplicatia pentru utilizatorii Android va continua sa existe. Si, da, experienta aplicatiei pentru Android va fi tot lipsita de reclame.