Se pare ca compania YouTube incepe sa fie ingrijorata si sa se simta amenintata de serviciul Instagram. Asa ca compania a trecut repejor la niste masuri pentru a-si proteja fluxul de bani, planuind sa creeze contracte chiar si de milioane de dolari cu asa-numitele vedete ale sale.
De foarte multa vreme, YouTube este considerata platforma principala pentru clipuri video online. Intr-o anumita masura, acest lucru este adevarat, dar – datorita serviciilor de streaming – acum exista mai multe optiuni la dispozitie pentru utilizatori.
De fapt, serviciul Instagram a lansat recent IGTV. Se pare ca incursiunea companiei Instagram in domeniul clipurilor video de lunga durata (de pana la o ora) ingrijoreaza YouTube.
Atat de mult, incat YouTube lanseaza contracte cu unele dintre cele mai mari vedete ale sale pentru a le pastra pe platforma sa. Asta potrivit unei stiri de Business Insider, in care aflam ca compania incearca, se pare, sa semneze contracte de zeci, sute sau chiar milioane de dolari cu unele dintre vedetele sale, pentru ca acestea sa fie de acord ca YouTube sa primeasca prima data bani din distribuirea continutului lor.
Aceasta nu ar fi prima data cand compania creeaza acorduri cu creatorii sai. Compania a lucrat cu cativa dintre creatorii sai de top in trecut si a lansat continuturi noi si originale cu acestia.
YouTube a lansat de asemenea un serviciu diferit care este o modalitate pentru creatori de a crea continut original care sa fie pus la dispozitia abonatilor.
Cu toate acestea, presupunem ca nu este surprinzator faptul ca YouTube se simte amenintata de competitie. La urma urmei, serviciul Instagram gazduieste 500 de milioane de utilizatori activi zilnic. In plus, Instagram mai are si sprijinul si resursele companiei Facebook.