Viitorul jocurilor single-player nu a fost niciodata mai atent analizat ca acum. Cutiile cu bunuri sunt niste accesorii din ce in ce mai comune in blockbustere de tot felul, la fel ca multiplayer-ul si caracteristicile online care aduc mari profituri.
Majoritatea jocurilor din ziua de azi vin cu un anume fel de componenta multiplayer. Intr-o lume in care suntem din ce in ce mai conectati unii cu altii, acest lucru are logica.
Totusi, viitorul titlu „Wolfenstein II: The New Colossus” al Bethesda nu vine cu o caracteristica multiplayer, iar potrivit Gamesindustry.biz, dezvoltatorul a explicat la inceputul acestui an in timpul Gamescom de ce titlul nu are multiplayer.
Vorbind pentru publicatie, designerul narativ Tommy Tordson Bjork, dezvoltator al titlului Wolfenstein II, a explicat: „Singurul mod in care putem crea aceste experiente narative super-captivante este daca ne concentram pe un singur jucator. Avand o componenta multiplayer in acest proces de lucru ar dilua totul. Acesta este pericolul daca incercati sa va ocupati de doua lucruri simultan. Ne pastram capul impreuna si ne concentram la realizarea unui joc foarte bun pentru un singur jucator. Daca ne ocupam de ceea ce stim noi cel mai bine, rezultatul va fi un joc grozav”.
Ar trebui mentionat ca, pana acum, dintre toate seriile reluate Wolfenstein, nici macar una dintre ele nu a avut multiplayer pana acum, asa ca faptul ca Wolfenstein II nu va avea aceasta caracteristica nu prea este o surpriza.
Cu toate acestea, cei care sunt noi in franciza Wolfenstein s-ar putea intreba de ce, dar speram ca explicatia de mai sus i-a lamurit. Presupunem ca este grozav sa te joci online cu altii, dar in acelasi timp exista o multime de jocuri similare care ofera deja multiplayer, asa ca daca iti place acest joc mai mult pentru poveste, atunci speram ca Wolfenstein II este ceea ce trebuie.