Cand gamerul e cufundat in jocuri, foamea se estompeaza in fundal pana cand e absolut necesar ca acel gamer sa manance alimente ca sa-si potoleasca foamea. Deci cum ar putea acel gamer sa-si echilibreze prioritatile de a progresa in jocuri si de a-si potoli foamea in acelasi timp?
Raspunsul este oferit de Pringles. A creat prin imprimare 3D un accesoriu care se ataseaza de o pereche de casti Razer si care vine cu un brat motorizat care ii ofera chipsuri crocante gamerului pentru a le manca.
Utilitatea accesoriului exista, dar ar fi cineva multumit sa foloseasca asa ceva pentru a manca? Unii zic ca e un accesoriu ridicol creat prin imprimare 3D pentru ca gamerii sa poata manca in timp ce sunt cufundati in jocuri.
Jocurile si gustarile merg foarte bine impreuna, dar uneori poate fi dificil sa intrerupi o sesiune de jocuri pentru a manca o gustare. Este aparent o „problema” pe care Pringles incearca sa o rezolve.
Prin utilizarea imprimarii 3D, a creat un accesoriu care le ofera gamerilor chipsuri in timpul jocului pentru a manca. Acest accesoriu suplimentar se ataseaza la o pereche de casti de joc care sunt, in acest caz, o pereche de casti Razer.
Vine cu un brat motorizat care va apuca un chips din cutia asezata pe lateralul castilor si il va oferi gamerului. Aceasta este o piesa tehnologica destul de amuzanta si o utilizare excelenta a imprimarii 3D.
Acestea fiind spuse, inainte de a va entuziasma prea mult, retineti ca accesoriul e doar dovada unui concept si ca nu e menit sa fie un produs real pe care Pringles intentioneaza sa-l vanda, asa ca nu ar trebui sa aveti asteptari prea mari ca il veti putea cumpara. Totusi, cine are ceva experienta cu imprimarea 3D, dar si cunostinte de electronica, poate ca va fi inspirat sa creeze ceva similar pentru a manca.