Conform unor informatii, serviciul de streaming de gaming Google Stadia va primi un numar urias de jocuri in acest an. Compania spera ca astfel va primi mai multi abonati si ca va rezolva problema cu deficitul de jocuri.
Atunci cand Google Stadia a fost lansat in noiembrie, nu a avut parte de o primire coplesitoare, dar nici nu era un esec. Este un serviciu competent care le permite gamerilor sa joace jocuri noi cu o investitie modesta in echipamente.
Trebuie doar sa deschizi browserul Chrome, o aplicatie sau sa pornesti dispozitivul Chromecast si poti incepe dupa ce te loghezi. Primii utilizatori ai serviciului de streaming Google Stadia s-au lamentat cu privire la lag (interziere), grafica de rezolutie redusa, functii lipsa si o selectie limitata de titluri.
Pentru a permite serviciului de streaming de gaming Stadia sa creasca ca numar de utilizatori, Google a intocmit o foaie de parcurs vaga si promitatoare pentru acest an.
Compania a spus ca va adauga in Google Stadia un numar de peste 120 de jocuri in acest an. Candva in urmatoarele luni, utilizatorii desktop vor putea juca jocuri la rezolutie 4K (nu e clar daca acest lucru se aplica sau nu numai abonatilor Google Stadia Pro care in prezent platesc o taxa lunara pentru 4K).
Acest lucru ridica o intrebare: specificatiile mai inalte ale jocului cauzeaza mai mult lag? E posibil ca Google lucreaza pentru a reduce latenta, avand in vedere ca aceasta e o reclamatie comuna si un subiect important pentru fanii jocurilor de tip shooting in care fiecare cadru conteaza.
Tot in urmatoarele luni, utilizatorii care au cumparat controlerul Stadia vor putea in sfarsit sa-i foloseasca conectivitatea wireless cand se joaca pe versiunea desktop a browserului Chrome. In prezent, controlerul nu poate functiona fara cablul sau USB-C pe desktop, ceea ce e ciudat, dar probabil nu o tragedie pentru majoritatea utilizatorilor serviciului de streaming de gaming.