Seria Pokemon a fost intotdeauna cunoscuta pentru personajele sale luminoase, pline de culoare si in genul animatiilor. Cu toate acestea, uneori un pic de schimbare nu strica.
Si uneori schimbarea este foarte buna, cum ar fi in cazul jocului The Legend of Zelda: Breath of the Wild care a schimbat cu siguranta multe perceptii ale seriei.
Se pare ca cei de la Game Freak (un dezvoltator din Japonia) au testat ceva similar pentru viitoarea serie de jocuri Pokemon: Let’s Go.
Vorbind pentru IGN in cadrul unui interviu, designerul de mediu al jocului, Kensaku Nabana, a dezvaluit ca initial a experimentat o noua grafica fotorealista pentru Pokemon: Let’s Go.
Potrivit lui Kensaku Nabana, „Dar am primit instructiuni de la Junichi Masuda pentru a opta pentru o experienta mai placuta vizual si mai primitoare. Dupa ceva experimentari, ne-am dat seama ca grafica fotorealista nu prea functioneaza pentru ceea ce incercam noi sa realizam”. Seria, potrivit regizorului Junichi Masuda al jocului Pokemon: Let’s Go, a fost proiectata pentru a fi un joc relaxant de jucat acasa cu familia prin preajma.
„Ne-am imaginat ca jocul Pokemon: Let’s Go va fi jucat mai mult acasa, unde exista copii si parinti. Chiar am vrut, cel putin pentru primul joc, sa determinam ca vizualul si sunetul sa fie placute si sa nu fie intimidante. Deci, chiar si pe partea de muzica, am folosit stiluri rock si techno mai agresive in titlurile anterioare. Am evitat toate astea in noul titlu, pentru ca acesta sa fie o experienta mai placuta si primitoare”.
Se asteapta ca Pokemon: Let’s Go va fi lansat luna viitoare si ca va fi disponibil in doua versiuni: o versiune cu Pikachu si cealalta cu Eevee – ca Pokemoni de inceput.