Unii au fost de partea Netflix spunand ca interzicerea impartirii contului e justificata. Dar exista ceva ce aveti nevoie sa stiti inainte de a explica de ce blocarea redarii clipurilor video de pe platforma YouTube din SUA pentru utilizatorii care se bazeaza pe blocatoare de anunturi e justificata. Indiferent cat de perturbatoare ar putea fi experienta clipurilor video cu reclame.
Ce e blocarea redarii YouTube?
Conform BleepingComputer, noua miscare a companiei pentru clipurile sale video ar putea fi un test limitat care s-ar putea sa nu devina o functie deplina. Google deruleaza un „mic experiment global”.
Compania va avertiza utilizatorii cu blocatoare de anunturi sa-si dezactiveze blocatoarele de reclame pentru a continua redarea. Redarea se va incheia dupa trei clipuri video. Un utilizator Reddit a vazut un astfel de mesaj de la YT si a oferit o captura de ecran.
Conform mesajului: „Se pare ca folosesti un blocator de anunturi. Redarea video va fi blocata pana ce YT o va permite sau pana ce blocarea reclamelor e dezactivata”. Potrivit companiei:
„Reclamele permit companiei YT sa fie gratuita pentru miliarde de utilizatori din lume. Puteti opta pentru zero reclame cu YouTube Premium, iar creatorii vor fi platiti din abonamentul vostru”.
Compania YT din Statele Unite a confirmat experimentul pentru BleepingComputer:
„Derulam un mic experiment global care indeamna utilizatorii cu blocatoare de anunturi sa permita reclamele YouTube sau sa incerce YouTube Premium. In cazurile extreme, cand utilizatorii continua sa foloseasca blocatoare de anunturi, redarea va fi dezactivata temporar.
Tratam dezactivarea redarii [clipurilor video] foarte serios si vom dezactiva redarea doar daca utilizatorii ignora solicitarile repetate de a permite anunturi pe YouTube”.