Yahoo tocmai a anuntat o noua intelegere cu Google, profitand de o revizie anterioara a pactului cu motorul de cautare Bing al Microsoft care i-a oferit companiei abilitatea de a folosi servicii alternative pentru a-si propulsa cautarea pe internet si serviciile de publicitate.
De o vreme deja, compania s-a bazat in mare parte pe motorul de cautare Bing al Microsoft pentru a ajuta la propulsarea motorului sau de cautare.
Cu toate acestea, se pare ca acest lucru s-a schimbat, avand in vedere ca Yahoo si Google au ajuns recent la o noua intelegere in care Google va ajuta acum la propulsarea rezultatelor de cautare, cautarilor de imagini si serviciilor de reclame pentru Yahoo.
Cu toate acestea, ar trebui mentionat ca asta nu inseamna ca parteneriatul dintre companie si Microsoft a ajuns la final, sau ca Google Search va inlocui acum toate cautarile Bing in mod implicit prin Yahoo.
Desi termenii intelegerii sunt neclari, compania este practic discreta in legatura cu care dintre cautari vor fi trimise catre Google fara sa fie necesara o cantitate minima.
Intr-o declaratie emisa de Microsoft, „Ramanem angajati cu parteneriatul cu Yahoo si vom continua sa servim majoritatea traficului Yahoo, asa cum am subliniat in contractul nostru de extindere. Compania este un partener valoros si cautam sa continuam sa servim clientii nostri din domeniul publicitar prin piata Bing Ads”.
In prezent, Yahoo si Microsoft se afla inca in intelegerea lor de 10 ani in care au intrat in 2010.
Cu toate acestea, schimbarile recente au largit termenii care ii permit fiecarei companii sa plece daca exista o notificare de cel putin 4 luni. Intelegerea cu Google, pe de alta parte, este mai scurta si va dura pana la sfarsitul anului 2018.