Reteaua sociala Twitter exista de o perioada lunga de timp, de peste 12 ani, si in ciuda faptului ca exista de peste un deceniu, compania nu prea a avut profit pana acum. Twitter a rupt in cele din urma vraja in al patrulea trimestru din 2017, cand a inregistrat primul sau profit trimestrial, de 91 de milioane de dolari, la un venit de 732 de milioane de dolari.
Reteaua sociala a obtinut un profit de 91 de milioane de dolari, comparativ cu pierderea de 167 de milioane de dolari din acelasi trimestru al anului 2016. Chiar a inregistrat venituri mai mari decat cele preconizate, vanzarile de anunturi video oferind un impuls la veniturile totale, inregistrand o crestere de 2% de la an la an.
Pierderea anuala a retelei sociale Twitter a scazut de la 457 de milioane de dolari in 2016 la 108 milioane de dolari in 2017, ajutata de masurile de reducere a cheltuielilor. In ciuda faptului ca reteaua sociala Twitter este foarte populara, investitorii s-au confruntat de mult timp cu incapacitatea de a face profit, chiar daca compania este omniprezenta in social media si este folosita la scara larga de politicieni, vedete, sportivi si de aproape toti cei care doresc sa trimita mesaje de 280 de caractere.
Twitter a prognozat un profit trimestrial pentru trimestrul 4 al anului 2017, avand in vedere ca a mai redus din cheltuieli. Profitul si veniturile ajustate in cel de-al patrulea trimestru au fost peste asteptari.
Actiunile retelei sociale Twitter s-au regrupat ulterior cu investitorii care au apreciat rezultatele cu profitul, actiunile companiei urmand sa se deschida la cel mai inalt nivel din iulie 2015.
Asta in pofida cresterii stagnate comparativ cu trimestrul precedent. Reteaua sociala Twitter a dezvaluit ca avea 330 de milioane de utilizatori activi lunar in ultimul trimestru al anului trecut.