Starbucks are o lunga traditie in a folosi tehnologia pentru a-i aduce pe clienti la cafenelele sale, iar acest lucru va fi mai adevarat ca niciodata cu cea mai recenta locatie a sa din Shanghai.
Gigantul in bauturi si mancare Starbucks va utiliza o aplicatie mobila pentru a oferi tururi in realitate augmentata in procesul de preparare a cafelei atunci cand restaurantul se va deschide pe 6 decembrie in Shanghai.
In ciuda faptului ca este cunoscuta in primul rand pentru cafeaua sa, Starbucks este o companie F&B (Food & Beverage) care a imbratisat rapid tot felul de tehnologii.
De exemplu, compania a instalat incarcatoare wireless in unele dintre spatiile sale pentru a permite incarcarea fara fir. De asemenea, au fost create aplicatii mobile care permit utilizatorilor sa plateasca comenzile lor, precum si sa le comande inainte de sosire.
De aceea, nu este o surpriza totala sa aflam ca in Shanghai, China, Starbucks a lansat un tur de realitate augmentata (AR) pentru unul dintre punctele sale de desfacere.
Realitatea augmentata va fi disponibila vizitatorilor Starbucks Reserve Roastery din Shanghai unde acestia pot folosi tehnologia pentru a intelege mai bine cum functioneaza compania.
Potrivit Starbucks, „Vizitatorii pot sa-si indrepte telefoanele spre diferite locatii din jurul Shanghai Roastery pentru a obtine o privire digitala din interior, inclusiv priviri din interiorul vasului masiv de prajire din cupru, sa afle despre diversele metode de producere a berii si mult mai multe cu cea mai moderna tehnologie de realitate augmentata (AR)”.
Nu suntem siguri daca realitatea augmentata va fi limitata doar la punctele de vanzare din Shanghai sau daca Starbucks intentioneaza sa o extinda la alte puncte de desfacere in viitor, pe langa Shanghai, dar probabil ca va depinde de feedbackul primit de la clienti.