Cand Apple a anuntat plecarea directorului de design Jony Ive luna trecuta, lumina reflectoarelor a cazut pe directorul de operatiuni Jeff Williams care a preluat acum studioul de design al companiei care s-a ocupat si de smartwatch-urile Apple Watch.
Acesta a devenit a doua cea mai de pret persoana la compania din Cupertino dupa Tim Cook, companie al carei smartwatch Apple Watch Edition a fost un esec.
Va amintiti cand in trecut compania din Cupertino a lansat Apple Watch pentru prima data si a decis sa lanseze si unul de lux din aur de 18 carate (Apple Watch Edition) si care avea un pret de 10.000 de dolari?
Se pare ca acel smartwatch de lux a fost un esec urias in ceea ce priveste vanzarile. Conform unei stiri recente de Bloomberg, vanzarile lui Edition de la vremea lansarii erau de zeci de mii, dar vanzarile au scazut dupa doar doua saptamani.
Compania a decis in cele din urma abandoneze smartwatch-ul Edition din aur care a fost un esec, dar compania a inceput sa lanseze smartwatch-uri Edition din ceramica si care aveau un pret de 1000 de dolari.
Cu toate acestea, se pare ca vanzarile modelului mai ieftin probabil nu au fost la fel de bune pe cat a sperat compania. Asta deoarece, in 2018, odata cu anuntarea lui Series 4, nu a fost anuntat niciun model „Edition”, ceea ce a semnalat sfarsitul experimentului companiei din Cupertino.
Acestea fiind spuse, in pofida unor greseli si probabil a anticiparii unei cereri prea exagerate de smartwatch-uri de lux Edition, Apple Watch a devenit unul dintre cele mai de succes smartwatch-uri din prezent.
Am auzit tot felul de povesti in care Apple Watch i-a scapat cu viata pe purtatorii sai, datorita caracteristicilor incorporate precum monitorizarea ECG si detectarea caderii.