O platforma de carti audio a inserat reclame audio in unele dintre audiobook-urile si podcasturile sale, in special pe cele care sunt mai apreciate. Acea platforma e Audible.
Ce doreste oricine sa vada in mijlocul unei carti fizice interesante? Reclame? Ei bine, platforma Audible are aceeasi idee, dar pentru cartile audio. In mijlocul urmatoarei tale carti audio savurate, ai putea fi intrerupt de Matthew McConaughey vorbindu-ti despre Lincoln.
El conduce masina sau masina il conduce pe el? Mai bine ai asculta intreaga reclama pentru a afla. Unii utilizatori au inceput sa raporteze anunturi care apar in mijlocul unor carti audio de pe acest serviciu, Audible confirmand ca testeaza acum o versiune cu publicitate a platformei, pentru cei care nu sunt membri.
Pe o pagina de asistenta, platforma spune ca „efectuam in prezent o testare limitata doar pentru non-membri si care ofera acces cu reclame la un set limitat de carti audio Audible”.
Asadar, in caz ca unora nu le era clar de ce aud anunturi doar pentru anumite audiobook-uri, Audible declara ca reclamele apar in prezent doar pentru cartile audio, podcasturile si productiile Audible originale cele mai populare.
De asemenea, creatorii acestor audiobook-uri au optat pentru inserarea de anunturi, asa ca sa nu va canalizati furia pe compania Amazon care detine platforma, sau nu doar pe Amazon.
Asta inseamna ca platforma va lansa un nivel cu reclame? Acest lucru nu e inca clar. Desi compania Audible testeaza conceptul, aceasta nu a confirmat daca il va lansa ca serviciu complet, dar a declarat ca testul e menit sa permita companiei sa inteleaga „nevoile clientilor si partenerilor nostri”. Daca platforma lanseaza acel nivel, nu avem nicio idee cate reclame ne-am putea astepta sa auzim.