Mozilla are planuri mari pentru Firefox. Compania solicita feedback cu privire la noul aspect prin care se va incerca acoperirea diverselor produse Firefox.
Pentru cei mai multi oameni, Firefox se refera la browserul de internet, dar compania doreste ca brandul sa cuprinda toate aplicatiile si serviciile pe care le acopera familia de produse de internet.
Poate ca Firefox este browserul web pentru care compania Mozilla este cea mai bine cunoscuta, dar adevarul e ca compania ofera o intreaga suita de produse care sunt bune la mai multe lucruri, nu doar la navigarea pe internet.
Mozilla a creat noi tipuri de browsere, pe langa noi aplicatii si servicii sub brandul Firefox, iar pictograma originala nu ofera suficiente instrumente de design pentru a reprezenta intreaga familie de produse.
Mozilla a decis sa rebrand-uiasca Firefox si ne cere noua parerea. Compania e constienta ca trebuie sa efectueze o rebrand-uire majora, pentru ca o recolorare a logoului existent sau alte schimbari minore nu vor avea rezultatele dorite.
O echipa de designeri de produse de la Mozilla a inceput sa vina cu un nou sistem care va aduce toate produsele Firefox sub o singura umbrela. Compania a impartasit doua abordari de design pe blogul sau oficial.
Nu cere acolo voturi. Nici macar nu le cere fanilor sa proiecteze ceva in mod gratuit. Mozilla vrea doar ca comunitatea sa ofere un punct de vedere cu privire la sistemele pe care compania le-a dezvoltat, prin postarea unui comentariu la postarea de pe blog.
„Atentionare: Desi produsele si proiectele sunt reale, aceste sisteme de design sunt inca fictive. Pictogramele nu sunt finale. Fiecare pictograma individuala va fi supusa mai multor runde de cizelare, sau s-ar putea schimba in intregime pana la lansarea produselor respective. In acest moment, accentul nostru este pus pe aspect”, adauga compania Mozilla.