Compania Instagram afiseaza reclame in fluxul de stiri si, de asemenea, in Povesti. Acesta este modul in care compania Instagram genereaza venituri.
De asemenea, aceste reclame sunt targetate, ceea ce inseamna ca sunt reclame de care compania Instagram crede ca ati putea fi interesati, pe baza mai multor factori.
Cu toate acestea, recent, se pare ca destul de multi critica reclamele Instagram pentru o aplicatie denumita Facetune. Pentru cei care nu stiu, Facetune este o aplicatie care este conceputa pentru a ajuta oamenii sa captureze selfie-ul perfect.
La fel ca majoritatea aplicatiilor de fotografie, Facetune vine cu filtre si instrumente care ajuta la eliminarea imperfectiunilor. Totusi, se pare ca reclama de pe serviciul companiei Instagram se adreseaza femeilor cu varste sub 25 de ani, iar unii considera ca acest lucru este ofensator pe serviciul Instagram, posibil din cauza stereotipurilor sau pentru ca incurajeaza oamenii sa urmareasca aspectul „perfect”.
Un studiu realizat de Jurnalul International al Tulburarilor de Alimentatie a gasit o corelatie intre tinerii care folosesc social media pentru a posta fotografii retusate de ei insisi si cei care depun prea multe eforturi pentru a arata bine fizic si care au probleme cu alimentatia.
De asemenea, s-a indicat recent ca, din cauza aplicatiilor care ofera instrumente de infrumusetare, exista o crestere a persoanelor mai tinere care doresc sa li se efectueze interventii chirurgicale estetice pentru a arata la fel de bine ca in selfie-urile lor.
Potrivit AdNews, compania care opereaza serviciul Instagram a refuzat sa comenteze stirea si reclamele pentru Facetune, sustinand ca aproba reclame pe platforma sa atata timp cat acestea respecta anumite reguli care au fost concepute pentru a proteja comunitatea serviciului sau. Ramane de vazut cum vor decurge lucrurile.