YouTube, o companie Alphabet, a dezvaluit numarul de abonati ai serviciilor YouTube Music si Premium. Anul trecut, era vorba despre 50 de milioane de abonati Music si Premium, dar acel numar a crescut in acest an.
Compania YT din Statele Unite a anuntat anul trecut ca numarul de abonati ai serviciilor sale de streaming era de 50 de milioane si ca acum a crescut la peste 80 de milioane pentru Music si Premium.
Acest numar de 80 de milioane include abonatii YouTube Music si Premium din intreaga lume si sunt contorizati si cei care incearca gratuit aceste servicii de streaming ale companiei din Statele Unite.
Cresterea Music si Premium in intervalul de timp 2020-2021 a fost de 20 de milioane de abonati si de 30 de milioane in perioada 2021-2022. Compania YouTube din Statele Unite marcheaza aceasta realizare prin construirea unui serviciu de abonament impreuna cu industria muzicala care ii pune pe fani in prim-plan.
Vor fi oferite experiente imersive. De asemenea, YouTube va fi caminul a peste 100 de milioane de melodii oficiale, dar va oferi si un catalog extins de prestatii live si remixuri.
„Partenerii au fost critici in a ne ajuta sa atingem borna de 80 de milioane de abonati”, conform unei declaratii a YT despre Music si Premium.
Aceste parteneriate globale includ compania Samsung din Coreea de Sud, SoftBank din Japonia, Vodafone din Europa si LG U+ din Coreea de Sud, dar include si servicii Google precum Google One.
Compania YouTube din SUA acorda credit si beneficiilor incluse in Premium, inclusiv faptul ca fanii pot savura orice format de muzica cu mai multa usurinta, inclusiv videoclipurile muzicale lungi, clipurile video scurte, streamurile live, podcasturile si asa mai departe.