Atunci cand cautati informatii pe motorul de cautare Google, cel mai sigur prima pagina contine informatiile dorite de tine ca utilizator. Compania din Statele Unite plaseaza site-urile web pe pozitii superioare pe baza diferitilor algoritmi si criterii.
Dar in cazul in care apare un site web cu care nu sunteti familiarizati, Google va ofera o caracteristica. Compania din Statele Unite incepe un test beta pentru cautarea sa mobila, unde utilizatorii pot da click pe un buton care contine mesajul „about this result”.
Acesta contine informatii despre site-ul respectiv si un scurt fragment al articolului. Google precizeaza ca informatiile pentru utilizatori sunt extrase de pe Wikipedia.
Asa ca, daca exista informatii despre acel site web pe Wikipedia, vor fi afisate de acea caracteristica a motorului de cautare Google. Ideea e ca aceasta caracteristica le va oferi utilizatorilor context cu privire la site-ul web pe care urmeaza sa-l viziteze.
De exemplu, uneori s-ar putea sa apara pe Google unele site-uri web care nu contin neaparat cele mai corecte informatii, asa ca, avand acele caracteristica, utilizatorii vor putea decide daca sa viziteze sau nu acel site.
Pe langa verificarea site-urilor, noua caracteristica si caseta de informatii va indica utilizatorilor motorului de cautare daca rezultatele cautarii se bazeaza pe un rezultat organic, ceea ce inseamna ca, pe baza algoritmilor Google, s-a stabilit ca este o optiune de top, sau ca este un anunt platit.
De asemenea, motorul de cautare va detalia si alte informatii, cum ar fi daca site-ul web foloseste sau nu conexiunea HTTPS mai sigura. In acest moment, acea caracteristica a Google este in versiune beta, dar motorul de cautare din Statele Unite intentioneaza sa continue sa lucreze la aceasta caracteristica si sa o lanseze in cele din urma maselor de utilizatori.