TikTok, compania de social media, si-ar putea lansa propriul sau magazin online pentru a concura cu alte companii de retailing. Compania din China va gestiona o parte din procesul care precede livrarea. Acel magazin online s-ar putea lansa in SUA chiar de luna viitoare.
TikTok pregateste lansarea unui magazin online pentru clientii din SUA, potrivit unei stiri a publicatiei Semafor. Magazinul online ar putea fi gazduit in interiorul aplicatiei, sub o fila de e-commerce.
O dispunere de produse ordonate, dar si produse listate pentru vanzare prin TikTok Shop (functia de shopping existenta a aplicatiei de social media), vor fi de vanzare. Noua functie s-ar putea lansa luna viitoare.
TikTok din China a incercat sa faca shopping-ul online sa se intample in SUA de o vreme. Actuala functie TikTok Shop permite brandurilor sa vanda produse in aplicatie, dar lansarea a fost incetinita de faptul ca compania din China se confrunta cu o interdictie din cauza riscurilor la adresa securitatii nationale.
De asemenea, compania de social media din China a incercat sa lanseze shopping live prin streaming video in SUA, dar nu prea a prins comparativ cu anumite regiuni din Asia.
Dar, spre deosebire de acele tentative anterioare, noua functie de magazin online va permite companiei TikTok sa-si cumpere propriile produse precum jucarii si articole de bucatarie si sa gestioneze logistica si serviciul clienti, conform surselor Semafor.
Compania TikTok de social media nu a raspuns imediat cererii de a oferi un comentariu despre magazinul online. Cu toate acestea, stirea nu e in intregime suprinzatoare. Listarile de joburi reperate in toamna anului trecut au indicat faptul ca compania din China lucreaza la construirea unei retele de centre de livrare in SUA pentru a concura cu companii de retailing precum Amazon.