Finantarea unei campanii de strangere de fonduri reprezinta un risc pentru ca, destul de des, sustii un proiect care inca nu s-a materializat. Desi exista destul de multe campanii de strangere de fonduri de succes, cum ar fi cel pentru smartwatch-ul Pebble, exista unele care au fost un esec in ciuda promisiunilor initiale.
Cu toate acestea, vestea buna este ca platformele de strangere de fonduri precum Indiegogo vor sa se ocupe de aceasta problema, iar de atunci Indiegogo si-a actualizat politicile pentru ca platforma sa sa fie mai sigura si mai linistitoare.
Potrivit companiei Indiegogo, „Avem acum nevoie de antreprenori din tehnologie si inovatie pentru a spune la ce etapa a produsului se afla, de la concept si pana la livrare. De asemenea, am clarificat exact ce inseamna fiecare etapa si care sunt riscurile asociate, mai ales pentru campaniile la nivel de concept”.
Acest lucru inseamna nu numai ca finantatorii de pe Indiegogo vor sti exact ce finanteaza, dar si gradul de risc pe care-l implica finantarea campaniei de strangere de fonduri. Acest lucru le va permite sa ia decizii fiind mai bine informati si sa stie daca ar trebui sa sustina campania de strangere de fonduri sau sa caute in alta parte.
De asemenea, Indiegogo ii obliga pe antreprenori sa ofere actualizari lunare finantatorilor lor cu privire la starea campaniei de strangere de fonduri, astfel incat acestia sa stie unde se duc acei bani.
Va ajuta acest lucru acele campanii de strangere de fonduri de pe Indiegogo sa fie mai sigure? Presupunem ca pana la un punct finantatorii Indiegogo vor avea acum mai multe informatii la dispozitie, dar avand in vedere ca orice se poate intampla, este greu de spus daca un proiect poate fi vazut cum se va definitiva inainte de a se definitiva, dar presupunem ca orice lucru mic poate ajuta.