Pokemon GO incepe sa piarda batalia pe scena mobila. Astfel, investitorii si directorii executivi ai Facebook Inc., Instagram, Tinder (Match Group Inc.), Twitter Inc. si Snapchat pot rasufla un pic usurati.
Cand Pokemon GO a fost lansat prima data, toti vorbeau despre asta. Desigur, acesta este probabil inca unul dintre cele mai populare jocuri de mobil, dar se pare de asemenea ca jocul ar putea fi in declin, in ceea ce priveste utilizatorii zilnici activi.
Dupa cum poti vedea in graficul de mai sus de Apptopia, se pare ca numarul de utilizatori zilnici activi ai Pokemon GO incepe sa urmeze un trend descendent, adica intra in declin. Desigur, asta nu inseamna ca Pokemon GO este terminat.
Este posibil ca clocotul popularitatii la lansare a fost pur si simplu un clocot, iar acum ne uitam la o normalizare a bazei de jucatori care practic cerne jucatorii care erau pur si simplu curiosi in legatura cu jocul, iar aceasta ne va oferi o reprezentare mai precisa a oamenilor care practic joaca jocul pentru ca le place.
Rata declinului Pokemon GO nu pare fie prea abrupta, ceea ce este bine. Cu toate acestea, jocul poate fi inca considerat la inceputuri, iar dezvoltatorul Niantic incearca sa rezolve unele probleme pe care jucatorii le au cu jocul si vrea de asemenea sa introduca noi caracteristici care ii vor incuraja pe jucatori sa continue sa joace, cum ar fi capabilitatea de a face schimb de Pokemoni si de a se razboi unii cu altii (in afara unei sali de sport).
Va fi interesant de vazut cat de mult va dura trendul Pokemon GO, dar chiar daca jocul va scartai si va intra in declin in urmatoarea sau urmatoarele doua luni, impactul sau asupra culturii, precum si realitatea augmentata nu pot fi negate.