Noi date ne releva faptul ca serviciul de streaming de muzica Spotify a fost anul trecut pe primul loc, cu o cota de piata de 35% din numarul total de abonamente platite. Pe urmatoarele locuri se situeaza Apple Music si Amazon Music. Pe urmatoarele le puteti observa in imaginea de mai sus.
Cand vine vorba despre serviciile de streaming de muzica, nu este un secret faptul ca Spotify e inca la conducere. Conform celor mai recente date de la Counterpoint Research, serviciul de streaming isi pastreaza pozitia fruntasa, acest serviciu de muzica ramanand cea mai folosita platforma de streaming de muzica din 2019.
Cifrele arata ca acesta a totalizat 35% din totalul abonamentelor platite. Pe locul al doilea se numara Apple Music cu 19%, ceea ce inseamna ca acest serviciu de muzica prin streaming mai are pana ce ajunge unde e Spotify.
Cu toate acestea, se pare ca Apple Music s-ar putea sa nu reuseasca sa-si pastreze pozitia, avand in vedere ca Apple Music are o cota de piata de 15% in ceea ce priveste totalul abonamentelor platite.
Conform Counterpoint, Spotify are un avantaj datorita faptului ca in trecut compania a derulat diverse promotii, pe langa campanii personalizate pentru promovarea serviciilor sale de muzica prin streaming.
„Spotify si-a mentinut topul prin activitatile promotionale, cum ar fi Spotify Premium gratuit timp de 3 luni, reduceri de preturi, campanii personalizate si accentul pe continut exclusiv”.
Cu toate acestea, s-a subliniat in trecut ca Spotify se bazeaza in principal pe serviciul sau de muzica prin streaming pentru a genera venituri, ceea ce pune compania intr-o pozitie precara daca ar fi depasita vreodata.
Asta spre deosebire de companiile Apple, Amazon si Google (din Statele Unite) care au fluxuri de venit mai numeroase care le permit sa se autosustina.