Creatorii de pe YouTube se bazeaza pe publicitatea prin anunturi pentru a genera venituri cu clipurile lor video. Cu toate acestea, conform unei noi stiri, reclamele de pe platforma de streaming video YouTube sunt pe cale sa devina mai deranjante.
O multime de clipuri video de pe platforma de streaming YouTube vin cu reclame video, iar pentru clipurile mai lungi poate fi vorba nu numai despre o singura reclama (cea de dinainte de a se rula filmuletul), unul putand aparea si la mijlocul filmuletului.
Aceste anunturi de mijloc erau de obicei rezervate doar clipurilor video mai lungi, dar se pare ca YouTube modifica aceste cerinte, iar acum si filmuletele de 8 minute sunt eligibile.
Potrivit companiei YouTube din Statele Unite: „Incepand cu luna iulie, clipurile video care au aceasta durata vor fi eligibile pentru anunturile de mijloc. Ca parte a acestei schimbari, anunturile de mijloc vor fi pornite pentru toate clipurile video existente si eligibile, dar si pentru viitoarele filmulete, inclusiv acele filmulete pentru care creatorul a dezactivat anunturile de mijloc”.
Acestea fiind spuse, compania YouTube din Statele Unite mentioneaza faptul ca creatorii care nu doresc sa includa reclame de mijloc vor avea optiunea de a le dezactiva manual pentru fiecare filmulet.
Desi nu are logica ca creatorii sa nu doreasca sa apara anunturi mai des, avand in vedere ca reclamele inseamna venituri, reclamele pot fi destul de deranjante si ne imaginam ca exista unii creatori care sunt ingrijorati ca ii vor indeparta pe utilizatori.
Se preconizeaza ca aceste modificari vor intra in vigoare pe la sfarsitul acestei luni, asa ca sa nu fii surprins daca vei observa mai des anunturi de mijloc (deranjante) in clipurile video de pe platforma YouTube din Statele Unite.