Marele retailer online Amazon incearca sa se distanteze de produsele CRaP pe care le vinde online. Aceste articole CRaP sunt unele cu care marele retailer online Amazon din Statele Unite nu prea genereaza profit, mai ales din cauza costurilor de livrare.
Wall Street Journal informeaza ca compania vizeaza eliminarea produselor vandute care cantaresc prea mult sau au dimensiuni prea mari si au preturi prea mici.
Exista multe produse pe care le poti cumpara de pe Amazon. Acesta este unul dintre cei mai mari retaileri online din lume si, fireste, vinde chiar si articole care nu-i aduc un profit prea mare.
Aceste produse sunt cunoscute drept „CRaP”, adica „Can’t Realize a Profit”. O noua stire spune ca Amazon vrea sa se indeparteze de vanzarea acestora.
Ideea din spatele acestei miscari este de a imbunatati marjele de profit. Citand directori majori si oameni familiarizati cu planurile companiei, The Wall Street Journal informeaza ca retailerul nu prea mai vrea sa vanda CRaP.
Produsele CRaP includ si snack-urile. De obicei, acestea au preturi de sub 15 dolari. Articolele vandute care sunt clasificate drept CRaP sunt, de asemenea, „grele si voluminoase si, prin urmare, costisitor de livrat – caracteristici care duc la profituri foarte mici sau inexistente”, conform stirii.
Se spune ca Amazon a eliminat produsele neprofitabile in ultimele luni si chiar le spune producatorilor sa-si schimbe ambalajele pentru ca articolele sa se vanda mai bine online.
Unele produse CRaP pe care le vinde sunt chiar rentabile, iar Amazon genereaza destul profit de pe urma lor. Amazon a cerut, se pare, altor branduri sa trimita articolele din propriile lor depozite, pentru a reduce propriile costuri. Compania nu a confirmat sau negat afirmatiile celor de la The Wall Street Journal.