Spotify a colaborat cu Festicket, o plaforma lider in materie de festivaluri de muzica, pentru a facilita gasirea acestora. Caracteristica functioneaza destul de simplu: iti va fi scanat istoricul de streaming de pe Spotify, iar apoi iti vor aparea 10 evenimente viitoare care ar putea merita sa fie avute in vedere.
Exista festivaluri de muzica pentru aproape orice gen de muzica si, in timp ce unele dintre ele sunt destul de cunoscute, exista altele de care poate nici n-ai auzit.
In acest scop, Spotify doreste sa ne ajute si a colaborat cu Festicket pentru a le recomanda utilizatorilor festivaluri de vizitat in functie de obiceiurile lor de ascultare de muzica.
Asta inseamna ca, pe baza unei scanari a istoricului tau de ascultare, Spotify va sti ce fel de muzica iti place, iar apoi afiseaza evenimente disponibile ale caror bilete le poti cumpara prin Festicket.
Potrivit CEO-ului Festicket, Zack Sabban, „Oferim acum peste 1000 de festivaluri pe platforma si stim cat de coplesitor poate fi sa incerci sa alegi unul la care sa participi”.
El adauga, „Caracteristica noastra de cautare de festivaluri rezolva aceasta problema prin prezentarea unei liste personalizate de festivaluri care se potrivesc cel mai bine obiceiurilor voastre de ascultare, inclusiv unele mai putin cunoscute dar bune – care ar putea deveni noile voastre festivaluri de muzica preferate”.
Desigur, ramane de vazut cat de precise sunt aceste recomandari bazate pe istoricul de ascultare de pe Spotify, dar daca obisnuiesti sa participi la evenimente de muzica, atunci acest lucru ar putea sa iti fie la indemana.
Daca asta iti suna ceva de care ai putea fi interesat, sa profiti de aceasta caracteristica – care foloseste Spotify – este destul de simplu. Toti utilizatorii trebuie doar sa-si conecteze conturile Spotify la Festicket si cam atat.