Coronavirusul Wuhan ne-a afectat fara indoiala vietile. Dar nu numai vietile noastre, ci si companiile. Cum ar fi compania Amazon din Statele Unite. Amazon are niste pasi pe care doreste sa-i urmeze pentru a supravietui coronavirusului Wuhan.
In prezent, se discuta despre ce va schimba pentru totdeauna coronavirusul Wuhan. Totusi, compania Amazon din Statele Unite sustine ca lucrurile revin la normal.
Retailerul din Statele Unite a declarat marti ca termenele de livrare – care s-au intins de la cateva zile la saptamani pe fondul provocarilor logistice prezentate de coronavirus – urmau sa se reduca.
Iata ce sustinea Spencer Soper in Bloomberg: „Duminica, compania a ridicat restrictiile privind cantitatea de inventar pe care furnizorii sai o pot trimite la depozitele Amazon si a scurtat timpii de livrare – care se intindeau pe saptamani intregi pentru unele produse de la inceputul coronavirusului Wuhan – la doar cateva zile. Actiunile companiei au crescut cu 2,1% la 2406 de dolari miercuri la ora 10:42 AM”.
„Am eliminat limitele de cantitate pentru produsele pe care furnizorii nostri le pot trimite centrelor noastre”, a declarat purtatoarea de cuvant a Amazon, Kristen Kish, intr-un e-mail.
„Continuam sa respectam masuri extinse de siguranta si sanatate pentru siguranta asociatilor nostri in timp ce acestia preiau, ambaleaza si expediaza produsele catre clienti si acceleram livrarea in magazinul nostru”.
Printre altele, imbunatatirea termenelor de livrare in vremea coronavirusului Wuhan este un aspect important pentru aceasta companie din Stratele Unite. „Cumparatorii au postat 800.000 de recenzii negative pe Amazon in aprilie, dubland numarul din aceeasi luna a anului trecut, iar asta din cauza cresterii timpului de livrare”, a precizat Spencer Soper.