TikTok creeaza un nou fond de plati (Creativity Program) pentru creatorii de continut, dar exista anumite criterii de eligibilitate pentru acel fond de plati. De exemplu, doar cei care publica clipuri video mai lungi de un minut pot fi eligibili pentru noul fond de plati.
TikTok a dezvaluit oficial noul program de monetizare pentru creatori. Mai corect, o versiune beta. Compania a anuntat intr-o postare pe blog Creativity Program, o noua modalitate pentru creatori de a fi platiti pentru producerea de continut pe platforma de social media.
Desi compania are deja Creator Fund, acesta a fost criticat pentru platile insignifiante. Acum, compania TikTok lanseaza Creativity Program, cu care spera sa schimbe dinamica.
In prezent, nu e clar cati bani va investi TikTok in Creativity Program, dar compania declara faptul ca le va permite creatorilor sa „genereze venituri potentiale mai mari si sa descatuseze oportunitati mai palpitante”.
De asemenea, TikTok subliniaza ca Creativity Program e in prezent in stadiu beta si ca e disponibil momentan doar pe baza de invitatie. Dar compania planuieste sa-l deschida si pentru toti creatorii eligibili din Statele Unite „in lunile urmaatoare”.
Pentru a fi eligibili pentru noul fond de plati, creatorii de continut trebuie sa aiba „minimum 18 ani, sa indeplineasca numarul minim de urmaritori si de vizualizari si sa aiba un cont in stare buna”.
In plus, TikTok doreste sa-i determine pe creatorii de continut sa produca clipuri video mai lungi. Conform companiei, pentru a genera venituri ca parte a fondului de plati Creativity Program, e obligatoriu ca creatorii sa creeze si sa publice continut lung original de inalta calitate, clipuri video mai lungi de un minut.
Vestea apare la cateva zile dupa ce compania a anuntat TikTok Trivia, un spectacol trivia live care va fi gazduit timp de cinci zile intre 22 si 26 februarie.