Compania Domino din Statele Unite abordeaza una dintre cele mai comune nemultumiri ale clientilor sai, si anume ca pizzele comandate nu arata cum ar trebui. Domino s-a decis sa rezolve aceasta problema folosind tehnologia. Se pare ca deja au fost observate rezultate foarte pozitive.
Cat de des te-ai uitat la un meniu pentru a plasa comanda, pentru ca mai apoi sa fii dezamagit ca acea comanda nu arata ca imaginea din meniu? Foarte probabil ca asta li s-a intamplat multora de-a lungul anilor.
Ca sa fim cinstiti, de cele mai multe ori imaginile din meniu sunt concepute pentru a arata mai bine. Dar compania Domino spera sa evite o atat de mare discrepanta intre imaginile cu pizze din meniu si cele din realitate.
Compania Domino din Statele Unite a apelat la tehnologie pentru a imbunatati calitatea si aspectul vizual al pizzelor. Acest lucru se realizeaza folosind un sistem de camera care are capacitatea de a evalua pizzele individuale ale companiei pe baza calitatilor predeterminate.
De exemplu, sistemul de camera va putea spune daca ingredintele de deasupra ale unei pizze sunt suficiente, daca sunt ranspandite corespunzator si daca exista suficient cascaval.
Aceasta tehnologie a fost folosita de compania Domino in Australia si Noua Zeelanda. Conform lui Nick Knight de la compania Domino, tehnologia a avut rezultate foarte pozitive.
„Pana acum, au fost analizate peste un milion de pizze, iar tehnologia a invatat multe. Este inca devreme, dar sunt foarte multumit de ceea ce vad. Membrii echipei folosesc aceasta tehnologie pentru a pune un accent suplimentar pe calitatea produselor”.
Nu e clar daca compania Domino din Statele Unite are intentia de a lansa tehnologia si in alte tari in care isi desfasoara activitatea, dar pare a fi un instrument util pentru a elimina problema pizzelor dezamagitoare.