Compania Google din Statele Unite a pregatit o noua functie pentru browserul Google Chrome pentru Android. Acea functie a browserului Chrome va eticheta anumite site-uri web prin prisma unui anumit lucru. Nu e vorba aici despre designul site-urilor.
Cand vine vorba despre experienta web, in mod evident, designul si interfata de utilizare joaca roluri esentiale in a permite utilizatorilor sa aiba o experienta de calitate.
Cu toate acestea, exista si alti factori, cum ar fi timpii de incarcare ai paginilor. La urma urmei, la ce bun ca un site web sa aiba un design fantastic daca paginile se incarca foarte greu?
Acesta e motivul pentru care compania Google din Statele Unite face unele modificari la browserul Chrome pentru Android pentru a eticheta site-urile web care se incarca in timpi scurti.
In acest moment, acea functie a browserului Google Chrome pare sa fie destul de rudimentara, utilizatorii browserului Google Chrome trebuind sa apese lung pe un link pentru a vedea acea eticheta, dar poate ca in viitor Google va evidentia acea functie in rezultatele de cautare.
Potrivit companiei Google: „Etichetarea poate evidentia in browserul Chrome un link care se incarca in timpi scurti, daca acel link s-a incarcat anterior in timpi scurti pentru alti utilizatori. La etichetare, datele istorice de la linkurile unui site web cu structura similara sunt agregate impreuna. Datele istorice sunt evaluate pe o baza gazda-la-gazda atunci cand datele de link sunt insuficiente pentru a evalua timpul de incarcare sau nu sunt disponibile, de exemplu, cand linkul este unul nou sau nu prea accesat”.
Acestea fiind spuse, exista si alti factori care pot determina incarcarea lenta a paginilor unui site web. Poate fi vorba despre o crestere brusca a traficului pentru un site web, cum ar fi atunci cand toata lumea se buluceste pentru a cumpara un nou produs lansat. Sau poate fi vorba despre conexiunea la internet a utilizatorilor.