Facebook a raspuns la stirile care indicau ca reteaua sociala solicita in mod activ bancilor detalii privind tranzactiile financiare si datele bancare ale utilizatorilor. Declaratia companiei vine dupa o stire de Wall Street Journal care spunea ca Facebook a cerut bancilor americane astfel de date bancare.
Recent, s-a vehiculat ca Facebook se gandeste sa adauge datele bancare ale utilizatorilor pe Messenger. S-a spus ca Facebook se afla in discutii cu Citigroup, JPMorgan Chase, Wells Fargo si U.S. Bancorp pentru a accesa datele bancare ale utilizatorilor privind tranzactiile cu carduri si verificarea soldurilor conturilor.
Cea mai mare retea sociala din lume a dat un raspuns la aceasta stire, negand faptul ca le cere bancilor datele bancare ale utilizatorilor. Wall Street Journal a informat ca Facebook solicita in mod activ bancilor detalii privind tranzactiile financiare ale utilizatorilor sai.
Compania a clarificat faptul ca unii dintre utilizatori au optat pentru accesarea informatiilor financiare limitate in Messenger. „La fel ca multe companii online cu businessuri de comert, colaboram cu bancile si companiile de carduri de credit pentru a oferi servicii precum chaturi pentru clienti sau pentru gestionarea contului”, a spus compania.
Ideea este ca discutarea cu o banca prin Messenger ar putea fi mai buna decat sa astepti la telefon sunand-o. Aceasta este o experienta pe care Facebook o ofera prin Messenger.
Conectarea contului bancar este posibila cu Messenger, dar la o scara mica. De exemplu, Facebook permite utilizatorilor din Singapore care sunt clienti ai bancii Citi sa-si verifice soldurile si sa vizualizeze tranzactiile recente. De asemenea, sprijina persoanele care vor sa-si conecteze conturile PayPal la Messenger pentru urmarirea tranzactiilor. Dar compania neaga ca ar cere de la banci datele bancare ale celor care ii folosesc reteaua sociala.