Data viitoare cand utilizati Uber, verificati factura. Calatoria s-ar putea transforma in una costisitoare – nu doar din cauza distantei, ci si din cauze unei inselatorii aflate in crestere. Se numeste „inselatorie cu voma”, o inselatorie denuntata in mod repetat pe retelele sociale si care inca are loc in intreaga lume.
Daca ati vomita intr-un taxi, exista sanse ca v-ati astepta sa platiti soferului de taxi costurile curatarii. Acelasi lucru se poate spune si pentru cursele Uber, dar se pare ca unii soferi Uber profita de acest lucru si comit ceea ce se numeste „inselatorie cu voma” prin care pasagerii sunt inselati pentru a plati o suprataxa pentru curatare.
Intr-o stire de Nuevo Herald, aflam ca unii pasageri Uber primesc brusc facturi pentru curatarea vomei, voma care nu a fost niciodata acolo. Acest lucru este, de obicei, descoperit doar dupa calatorie cand pasagerul a fost dus la destinatie, iar masina a plecat.
Pasagerul escrocat cu voma (care nici nu a existat) primeste o notificare privind o ajustare a facturii care variaza intre 80 si 150 de dolari. Cand pasagerii incearca sa contacteze Uber pentru ajutor, ei primesc de obicei raspunsul, „Intelegem ca poate fi deranjant sa primesti ajustari ale tarifului dupa ce calatoria s-a terminat… In acest caz, soferul ne-a anuntat ca in timpul calatoriei a existat un incident in masina si, prin urmare, a fost adaugata o taxa de curatare de 150 de dolari”.
Exista chiar si fotografii care arata voma, fotografii pe care Uber le considera dovezi suficiente pentru a adauga taxe de curatare la factura finala.
In mod nesurprinzator, poate fi greu de spus care sunt cazuri reale si care nu sunt, dar compania Uber a declarat publicatiei ca vor investiga presupusele cazuri de inselaciune cu voma si ca vor lua masurile corespunzatoare pentru acele conturi.