Amazon lucreaza pentru a lansa pe aplicatia sa o functie inspirata de la TikTok. Noua functie anuntata de compania din Statele Unite ar putea facilita cumparaturile la un nou nivel.
Compania Amazon e cea mai recenta companie tehnologica care urmeaza un exemplu de la TikTok. Aceasta a anuntat ca lanseaza un nou feed in aplicatia Amazon, cu fotografii si clipuri video ale produselor pe care utilizatorii le pot cumpara.
Feedul a fost denumit de companie „Inspire” si e incercarea companiei americane de a-i determina pe utilizatori sa cumpere produse in timp ce vad produse in continutul online, ceva de care si alte companii tehnologice sunt interesate.
TikTok a lucrat indelung la propriile sale functii de cumparaturi in aplicatie, inclusiv la cumparaturi livestream. Pe langa asta, YouTube a adaugat marketing afiliat si cumparaturi in Shorts.
Inspire va aparea ca pictograma cu un bec pe aplicatia Amazon si se lanseaza in aceasta luna pentru cumparatorii din SUA. De asemenea, compania americana a recrutat influenceri pentru a crea clipuri video pentru acel feed Inspire „imprumutat” de la TikTok, pe langa selectii de la branduri si clienti obisnuiti.
Asta pentru ca Amazon lucreaza pentru a se implica in shoppingul social cu propria sa aplicatie. Noul feed Inspire inspirat de feedul TikTok a fost testat de compania americana impreuna cu angajatii sai in vara acestui an, conform unei stiri de Journal.
Dupa ce apasa pe fila Inspire inspirata de la feedul aplicatiei TikTok, cumparatorii pot incepe sa selecteze categorii precum designul interior, ingrijirea pielii, etc. si sa deruleze prin continutul care include produse Amazon.
Apoi, clientii pot face achizitii de produse direct din aplicatia companiei, prin intermediul acelor clipuri si imagini cu produse. Amazon e probabil una dintre putinele companii care ar putea concura cu TikTok in ceea ce priveste aducerea descoperirii de produse si cumparaturile sub un singur acoperis.