Ai plati 3000 de dolari pentru a inchiria filme? Aceasta este intrebarea pe care si-a pus-o o anumita companie cand a creat primul sau serviciu de inchiriere de filme, dar pentru cei cu buzunare adanci. Si nu este vorba despre orice filme.
Este vorba despre lungmetraje foarte noi care abia au ajuns in cinematografe. Desi restul oamenilor s-ar putea abona la servicii precum MoviePass pentru bilete la pret redus, exista o piata in care unii oameni sunt dispusi sa plateasca mii de dolari doar pentru a urmari cele mai noi filme de indata ce acestea ajung in cinematografe.
Imagineaza-ti ca poti urmari „Godzilla: King of the Monsters” la tine in locuinta de indata ce apare in cinematografe, daca platesti 3000 de dolari. Compania care vine cu acest serviciu de inchiriere a fost fondata de fostii CEO ai companiei Ticketmaster – Fred Rosen si Dan Fellman – care este considerata o companie experimentata de distributie de filme la Hollywood.
In mod clar acesti indivizi se pricep. Acestia au reusit sa convinga studiouri majore precum Warner Bros., Fox Searchlight, Paramount, Lionsgate, Annapurna si 20th Century Fox sa semneze contracte pentru distribuirea lungmetrajelor prin intermediul serviciului.
Compania va permite clientilor care au o limita minima de 50.000 de dolari pe cardul de credit sa inchirieze si sa vizioneze filme precum Shazam! de indata ce acestea sunt lansate in cinematografe, preturile de inchiriere ale serviciului fiind de 1500 – 3000 de dolari.
Inchirierile de mii de dolari sunt bune pentru doua vizionari intr-o perioada de 36 de ore. Cu toate acestea, nu toata lumea cu o limita ridicata pe cardul de credit poate folosi acest serviciu.
Toti clientii care inchirieaza lungmetraje vor trece printr-un proces strict de aplicare pentru serviciu si vor trebui si sa plateasca pentru o cutie de 15.000 de dolari care ofera garantii de confidentialitate. Aceasta cutie se conecteaza la sistemul home cinema al clientilor si le permite sa inchirieze filme care abia au ajuns in cinematografe.