Compania Uber este cea mai bine cunoscuta pentru serviciul sau de ride-hailing (curse cu masina). Daca aveti nevoie de o plimbare, deschideti aplicatia Uber si selectati locul unde doriti sa mergeti, Un sofer Uber din apropiere va va accepta calatoria si va va duce acolo unde doriti sa mergeti.
Cu toate acestea, Uber conduce de asemenea o afacere de livrare a produselor alimentare pe mai multe piete de pe glob. Se pare ca afacerea cu produse alimentare a depasit-o pe cea ride-hailing pe anumite piete. Uber isi numeste afacerea de livrare a produselor alimentare – UberEats.
Aceasta a fost lansata in Los Angeles in 2013 si de atunci s-a extins pe mai multe piete de pe glob. Toussaint Wattinne, manager general al afacerii de produse alimentare UberEats, a confirmat pentru Business Insider ca UberEats este mai mare decat afacerea companiei Uber de ride-hailing in 19 orase europene.
Wattinne sustine ca UberEats este unul dintre serviciile de livrare a produselor alimentare cu cea mai rapida crestere din lume. „Cand dorim cresterea noastra si incercam sa ne imbunatatim serviciul, primul lucru care joaca un rol important este selectia de restaurante pe care le putem oferi”, a spus Wattinne.
Afacerea de produse alimentare UberEats isi desfasoara in prezent activitatea in peste 30 de tari, Marea Britanie fiind una dintre cele mai mari piete geografice ale acesteia. A colaborat cu peste 8000 de restaurante din Marea Britanie.
Serviciul de livrare a produselor alimentare genereaza venituri mai mari decat activitatea de ride-hailing Uber in marile orase europene precum Milano, Madrid si Grenoble. Nu este de mirare ca afacerea UberEats este pe cale sa aduca vanzari de 3 miliarde de dolari pana la sfarsitul acestui an.
Compania nu a dezvaluit oficial nicio informatie financiara despre acest serviciu. Nu a confirmat cat de multe mese livreaza UberEats pe zi si nici nu a spus care este dimensiunea medie a comenzii.