S-a lansat in anumite tari abonamentul cu reclame al Netflix, acesta costand 6,99 dolari pe luna in Statele Unite. Lungimea acestor anunturi, oferite prin intermediul Microsoft, va fi de 15 sau 30 de secunde.
S-a lansat Netflix-ul cu anunturi. Dupa ce s-a opus o vreme implementarii de reclame, compania Netflix din Statele Unite lanseaza Netflix Basic with Ads in Australia, Brazilia, Canada, Franta, Germania, Italia, Japonia, Coreea de Sud, Mexic, Regatul Unit si Statele Unite.
De asemenea, pe 10 noiembrie se va lansa si in Spania. Pretul in SUA al acelui abonament cu reclame e de 6,99 de dolari. Cu abonamentul Basic with Ads, utilizatorii vor vedea in medie 4-5 anunturi pe ora.
Conform lui Greg Peters, directorul de operatiuni al Netflix, lungimea anunturilor va fi de 15 sau 30 de secunde. Acestea vor aparea inainte sau in timpul continutului rulat.
Anunturile pot fi omise, puse pe pauza sau derulate pe repede-inainte. Pentru a oferi reclame, compania Netflix din Statele Unite a incheiat un parteneriat cu Microsoft.
Ca in cazul abonamentului Basic fara reclame de pana acum, serialele si filmele vor fi transmise la calitate HD. Cu toate acestea, un numar limitat de filme si seriale vor putea fi vizionate, iar asta din cauza restrictiilor de licentiere.
Conform unui document de asistenta Netflix, langa filmele si serialele care nu pot fi urmarite cu noul abonament cu reclame al serviciului de streaming va aparea o pictograma cu un lacat.
Utilizatorii nu vor putea nici sa descarce continutul pentru vizionare offline. De asemenea, abonamentul cu reclame nu va functiona pe Apple TV si pe alte dispozitive.
Implementarea anunturilor reprezinta o schimbare importanta pentru serviciul de streaming care lucreaza pentru a gasi noi surse de venit, dupa cateva pierderi succesive de abonati in acest an.