Conform unor stiri anterioare, Netflix lucreaza la un abonament mai ieftin cu reclame. Pana acum, nu era clar cu ce companie furnizoare de publicitate va lucra serviciul de streaming. Se pare ca va lucra cu Microsoft.
Serviciul de streaming lucreaza cu Microsoft pentru viitorul abonament mai ieftin finantat prin publicitate al platformei de streaming. Potrivit Netflix, Microsoft va deveni partenerul sau de vanzari care ii va oferi o tehnologie globala de publicitate pentru abonamentul mai ieftin.
„E inca devreme si avem mult de lucru”, potrivit lui Greg Peters de la Netflix. „Dar obiectivul nostru pe termen lung e clar. Mai multe optiuni pentru consumatori si o experienta premium pentru agentii de publicitate. Suntem incantati sa lucram cu Microsoft pe masura ce aducem la viata acest nou serviciu”.
Conform unei postari de pe blogul Microsoft, agentii de publicitate vor lucra cu Microsoft pentru a aduce reclame in ecosistemul serviciului de streaming din Statele Unite.
„Anuntul de astazi consolideaza abordarea Microsoft pentru confidentialitate care se bazeaza pe asigurarea securitatii informatiilor clientilor”, spune Mikhail Parakhin, presedintele Microsoft pentru experiente web.
De asemenea, in afara de Netflix, se pare ca Microsoft va aduce acea retea de publicitate si pentru jocurile Xbox care pot fi jucate gratuit. Netflix a indicat initial ca va lansa un abonament mai ieftin cu reclame in luna mai si a confirmat acest lucru oficial luna trecuta.
Netflix nu a anuntat data la care va lansa acel abonament mai accesibil la pret cu publicitate, dar se presupune ca il va lansa pana la sfarsitul acestui an.
Primele stiri despre acest abonament mai ieftin cu reclame al Netflix au aparut dupa ce serviciul de streaming din Statele Unite a dezvaluit o scadere a numarului de abonati pentru prima data intr-un deceniu.