Volvo a amanat timp de doua saptamani livrarile unei masini electrice in Europa. Conform Automotive News, livrarile au fost puse pe pauza din cauza unor bug-uri software.
Masina electrica EX30 a Volvo a fost un succes inca de la inceput, partial datorita utilizarii tehnologiei si a unui pret relativ scazut de 35.000 de dolari.
Cu toate acestea, dependenta de acea tehnologie a ajuns din urma acea masina electrica (ca in cazul altor autoturisme electrice), avand in vedere ca producatorul auto Volvo din Suedia a amanat livrarile in Europa ale EX30 din cauza unor bug-uri software, relateaza Automotive News.
„Confirmam ca Volvo lucreaza neobosit pentru a rezolva problema”, a declarat compania pentru publicatia Automotive News Europe. „A fost realizat un progres important, dar versiunea software 1.2 inca nu indeplineste toate cerintele necesare pentru a fi lansata”.
Se pare ca problema nu a putut fi rezolvata printr-un update over-the-air, asa ca va fi necesar ca update-urile sa fie facute la reprezentatii auto.
Volvo nu a explicat exact despre ce eroare e vorba, dar corespondenta cu clientii a precizat ca versiunea software 1.2 „contine, printre alte lucruri, unele certificari Google si update-uri cheie”.
Cineva a descoperit cateva erori (de exemplu, faptul ca Google Maps a incetat sa mai functioneze) atunci cand a testat un model pre-productie al masinii electrice in Barcelona.
Acel model de masina electrica a experimentat multiple intarzieri care au durat circa doua saptamani. Conform unor noi stiri, Volvo a rezolvat, se pare, acele probleme si masinile electrice EX30 sunt gata sa fie recuperate de la reprezentantii auto pe masura ce acestea sunt reparate, potrivit Automotive News. „Dorim cea mai buna experienta posibila pentru clientii nostri EX30”, a precizat compania Volvo din Suedia intr-o declaratie.