Multe companii au incercat sa cumpere Facebook pe vremea cand devenea treptat populara si era evident ca se va transforma in gigantul care este astazi.
Yahoo a incercat sa cumpere Facebook in 2006 pentru 1 miliard de dolari, dar oferta nu a fost acceptata.
Microsoft a avut o oferta mai generoasa in 2010 si de atunci Facebook a avut o crestere spectaculoasa. Cu toate acestea, co-fondatorul si directorul executiv, Mark Zuckerberg, nu a acceptat oferta de 24 de miliarde de dolari.
Cand Yahoo a pus oferta de 1 miliard de dolari pentru Facebook, reteaua sociala avea o vechime de doar doi ani, iar la acea vreme numai cei care aveau o adresa de email .edu puteau primi acces.
In 2010, Facebook s-a deschis lumii si primea zeci de mii de utilizatori in fiecare luna. Fostul director executiv al Microsoft, Steve Ballmer, a fost la NBC acum cateva zile vorbind despre cateva dintre companiile pe care Microsoft le-a preluat pe vremea cand acesta era director executiv.
Desi a indicat ca Microsoft nu a fost niciodata interesata sa cumpere Twitter, acesta a spus ca compania a avut intentia de a cumpara Facebook.
Cand a fost intrebat cat de mult dorea compania sa plateasca pentru reteaua sociala in 2010, fostul director executiv al Microsoft a spus, „Cred ca 24 de miliarde atunci cand compania era itsy-bitsy, iar [Zuckerberg] a spus nu.”
Fostul CEO Microsoft a spus de asemenea ca respecta decizia lui Zuckerberg de a nu accepta oferta. Facebook are acum un capital de piata de 378 de miliarde de dolari si avand in vedere ca actiunile companiei au ajuns foarte sus, partea lui Zuckerberg din reteaua sociala valoreaza acum 57 de miliarde de dolari, consolindandu-i locul de unul dintre cei mai bogati oameni de pe planeta. Dar Microsoft nu a reusit sa cumpere compania.