Rivian, producatorul de masini electrice, a lansat primul sau raport despre contributia autoturismelor sale pe electricitate la reducerea impactului asupra mediului inconjurator.
Unul dintre principalele obiective ale Rivian ca producator de masini electrice a fost sa inoveze prin procesele sale pentru a reduce impactul masinilor electrice si operatiunilor sale asupra mediului inconjurator.
Acum, avem o perspectiva in legatura cu modul in care compania isi indeplineste aceste obiective. Acum cateva zile, Rivian a lansat primul sau raport social si de mediu care acopera anul fiscal 2022 al companiei din Statele Unite (1 ianuarie 2022 – 31 decembrie 2022).
Compania auto din Statele Unite mentioneaza ca desi R1T, R1S si furgonetele sale comerciale contribuie la apropierea de un viitor mai sustenabil, doar autovehiculele pe electricitate nu rezolva provocarile de mediu. Conform Rivian:
„Stim ca producerea si vanzarea de masini electrice nu sunt suficiente. Pentru ca masinile electrice sa fie o parte din solutia mai mare de a reduce emisiile globale, trebuie sa continuam inovatia in fiecare pas al procesului.
Acest lucru include abordarea impacturilor de mediu si de comunitate asociate cu construirea si conducerea autovehiculelor noastre. De aceea am creat obiective de impact pentru a masura si raporta progresul nostru”.
Intr-o declaratie, CEO-ul Rivian, RJ Scaringe, a spus ca: „magnitudinea schimbarii necesare pentru a trece la o economie globala alimentata cu energie regenerabila si sustenabila e incredibila”.
In ciuda faptului ca aceste obiective de mediu exista in loc de o perioada scurta de timp, compania Rivian sarbatoreste cateva succese. Aceasta spune ca furgonetele sale comerciale in intregime electrice emit cu 50% mai putine emisii de carbon comparativ cu modelele cu motor pe combustie interna.